zondag, februari 19, 2012

Zwarte Woud Cupcake - laatste dagen om te stemmen

Het loopt zowat op het einde, die cupcake wedstrijd van Chocolade Jacques. De reden waarom ik besloot een kans te wagen was uiteraard de prijs die wordt toegekend aan de beste cupcake, namelijk een dag in de keuken van het legendarische Brusselse restaurant Comme Chez Soi. Een prachtprijs! Reken maar dat er op zo'n dag iets te leren valt.

Op dit eigenste ogenblik staat mijn 'licht gerookte Zwarte Woud cupcake met Dark Pearls' op een derde plaats. De tweede, maar ook de vierde plaats zijn nog mogelijk, de eerste plaats lijkt dan weer uitgesloten. Is dat een ramp? Niet direct want de publieksstemmen zijn goed voor 50%, de overige 50 % wordt gegeven door een professionele jury op basis van recept en uitvoering.

Nog tot en met de 22ste februari kan er dagelijks gestemd worden op mijn cupcake en wel via deze link. Klik links op de pagina van Chocolade Jacques op 'Cupcake Wedstrijd', en breng je stem uit. Liefst op mij, dat spreekt voor zich.

Licht gerookte Zwarte Woud cupcake met Dark Pearls

Iedereen alvast bedankt voor jullie uitgebrachte stemmen. Cupcakes maken voor iedereen zou me iets te lang bezig houden, maar hou Coolinary deze week in de gaten want er worden een stuk of drie taarten van patissier  Ducobu uitgedeeld.

3 opmerkingen:

kelly zei

amai ziet er lekker uit! je hebt al 1 extra stem :)

Sid Frisjes zei

Thank you!

Els FoodMoods zei

Die mag je mij ook wel voorschotelen, mmm!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...