dinsdag, januari 11, 2011

Coolinary Wishlist 2011

De auto is stuk, de fiets is stuk, en er zijn nog een resem aankopen en klusjes groot en klein in huis die dienen te gebeuren. Maar of dat alles me nu weerhoud om een culinaire jaarplanning op te stellen? Ik dacht het niet! Mits een beetje budgetcontrole moet het mogelijk zijn er enkele te bezoeken. Volgende maandag weet ik bijvoorbeeld al of ik een reservatie in Noma in de wacht kan slepen.

Culinaire wishlist 2011:

C-Jean – Gent - Check
Trente – Leuven
Nuance – Duffel
Refter – Brugge
Volta – Gent
In De Wulf – Dranouter
Noma – Copenhagen (DK)
Oud Sluis – Sluis (NL)
Pure C – Cadzand (NL)
La Paix – Brussel
‘t Zilte – Mol/Antwerpen
...

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Bij refter als voorgerecht het buikspek bestellen ;)

Ellen zei

't Zilte in Mol stopt er jammer genoeg mee, ze verhuizen. Spijtig, want ik woon zelf ook in Mol, en het is er super lekker.

Sid Frisjes zei

Vandaar dat er achter't Zilte ook Mol/Antwerpen staat natuurlijk... misschien nog voor April, ander erna in Antwerpen. Wel benieuwd.

charlotte zei

Ik laat je weten hoe het op 16/2 was in oud sluis hoor; kijk ernaar uit. PS al binnengeraakt bij Noma?onze zaakvoerders zijn er vorig jaar geweest

One Life Live It zei

Bij Refter is het bij ons DIK tegengevallen...
La Paix zéker doen, Pure C ook ! Oud Sluis, zalig ! Wij gaan in oktober terug.

Noma, binnengeraakt ?

Sid Frisjes zei

La paix, of Steak Frit hou ik voor een volgende Brusselse bezoek zeker aan.

Pure C / Oud Sluis... een van de twee is uiteraard geweldig als dat zou gaan.

Noma, check. Begin april schuif ik er de voeten onder tafel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...