maandag, december 03, 2007

Menu van de maandag

Weeral een maandagmenu? Sinds de dagen aan het korten zijn lijken de weken sneller en sneller voorbij te gaan. Soit, straks dus op mijn bord in de avondschool.

Gegrilde sint jakobsnoten met tomatensaus en tagliatelle
Snoekbaarsfilet met groentennoedels
Pannenkoek met appel en speculaas

Ann heeft op restaurant ooit een salade met sint jakobsnoten besteld, in de veronderstelling dat ze een salade met noten ging krijgen. Groot was dan ook haar verbazing dat ze een salade met deze schelpdiertjes kreeg. Dat vind ik nu eens om mee te lachen. Jammer genoeg was ik er niet bij. (ik vraag me af of ik ze tijdig zou gewaarschuwd hebben)

5 opmerkingen:

natsalie zei

voor mij de pannenkoek met appel en speculaas asjeblieft

Ruben zei

Die anekdote doet me denken aan nonkel Paul:

Hij bestelde een vispannetje en verwachtte een vis gebakken in de pan :D

Anoniem zei

Kan jij ondertussen ook geen rubriek 'Lachen met Ann' beginnen?

anoniem :)

Sid Frisjes zei

Ik zie niet in waar dat voor nodig is. Volgens mij waren dit haar enige keukengerelateerde miskleuntjes. Het snijden van een rode peper en het krabben aan je oog niet meegerekend natuurlijk :-)

Verder ben ik er ooit in geslaagd om een coupe met warme krieken naar de zaal te laten vertrekken zonder er van geproefd te hebben. Dat had ik beter wel gedaan want suiker en zout bleken op miraculeuze wijze van plaats veranderd te zijn!

natsalie zei

het suiker- en zoutverhaal heb ik ook al eens meegemaakt bij het maken van veenbessensaus: disgusting!
en ik ken iemand die een potje sambal had gekocht en dacht dat dat ook echt de saus voor bij het gerecht was, en dus zo'n heel potje erbij had gekieperd. De wederhelft bewees zijn ultieme liefde door te zeggen dat het precies wel een beetje pikant was, maar heeft het wel opgegeten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...