woensdag, november 21, 2007

Pasta met scampi's en kreeftensaus

Ongeveer 8 jaar geleden heeft Ann een eerste keer voor mij gekookt. Het was pas mijn verjaardag geweest dus stond er iets feestelijk op de menu: pasta met scampi’s en een kreeftensausje en laat dat nu net drie dingen zijn waar ik niet vies ben.

Veel kan er niet mislopen bij de bereiding ervan: pasta al dente koken, scampi’s pellen, darmkanaal verwijderen en de beestjes aanbakken en het sausje maken. Datzelfde sausje bleek echter een struikelblok te zijn want in plaats van kreeftensoep had Ann de onverdunde massa uit blik als basis gebruikt. Zelf had ze hooguit enkele happen genomen wegens niet te eten, maar gezien prille verliefdheid zelfs de smaakpapillen aantast heb ik mijn hele bordje opgegeten.

Gelukkig kan ze nu veel beter koken!

6 opmerkingen:

Sarah zei

zijn jullie acht jaar samen dan? PROFICIAT!

Sid Frisjes zei

Op een paar maanden na zelfs 9! Dat vraagt om een eigen stek verdikke...

natsalie zei

hey, wij waren vorige week 8 jaar samen!

Unknown zei

goed dat we er achteraf mee kunnen lachen :-) en inderdaad mijn kookkunsten zijn erg verbeterd!

Sarah zei

ja, die pasta's bij oudjaar waren inderdaad heel lekker!

en nats: ook PROFICIAT!!

Sid Frisjes zei

Jaja, ze gaat dat goed doen achter zo'n nieuwe boretti! Proficiat Nats / Xtof en wat is dat met oudjaar?? :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...