maandag, november 26, 2007

Menu van de maandag

Hier gaan we weer:

Pasta met preiroom, shi-take en gerookte zalm
Wok met scampi / wok met rundvlees
Terrine van speculaas met kletskoppen en koffiekaramel

Veel honger heb ik niet want ik heb al twee dagen ontzettende buikpijn! Dat zal wel aan de drankjes van de cafénation gelegen hebben.

Vrijdag trouwens nog iets grappig opgemerkt bij vrienden waarvan ik de identiteit niet zal onthullen. Er lag een receptje op het mulifunctionele keukeneiland en bij de ingrediënten was een gele paprika doorkruist. Niks bijzonders eigenlijk maar ik vond het wel grappig dat vervolgens elke zin waarin die gele paprika voorkwam ook doorkruist was. Naar 't schijnt om paniek tijdens het koken te vermijden.

8 opmerkingen:

Sarah zei

ha ha ha. heel grappig vandeven :p

nee, paprika's (en komkommer en radijzen) liggen altijd op mijn maag (helaas want ik eet dat heel graag). dus heb ik dat doorstreept en ook in het recept want dat vond ik gewoon veel handiger. nah.

ikke paniek tijdens het koken?? da's voorbehouden voor tijdens het taarten bakken hihi.

Sid Frisjes zei

Terwijl dat taart bakken dan weer heel goed leek te lukken!

Sarah zei

allez, ge hebt mij dat deeg toch zien "uitrollen"? :))
't was trouwens wel lekkere taart!

Sid Frisjes zei

En ik die dacht dat ge iets aan het boetseren waart :-)

Het kleine stukje dat ik geproefd heb was wel lekker ja.

Anoniem zei

En er is niks mis met de drankjes in de Caffenation, je moet gewoon regelmatig gaan trainen...

Anoniem zei

woensdag 17.30u?

natsalie zei

vrijdag 17u-17u30?

Anoniem zei

Maar 't is daar wel dicht om 18 u he. En woensdag in de Kempen voor getuigenis en vrijdag pintje met de collega's en dan naar Trix. Wat een druk leven seg... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...