vrijdag, oktober 19, 2007

Verse honing

Honing, vroeger moest ik er niks van weten maar ondertussen heb ik dit bijengoud toch weten te appreciëren. Op een geitenkaasje bijvoorbeeld, lichtjes gegratineerd onder de grill… echt lèkker. Met enige trots kan ik een lezer van deze blog dan ook gelukkig maken met verse bijenhoning, zo puur als maar kan zijn. Het enige wat je moet doen is je zo snel mogelijk naar onze woonst begeven om op het 2de verdiep de honing afhandig te maken van de beestjes die er onder het dak leven.

6 opmerkingen:

Ruben zei

Zeker dat het bijen zijn en geen wespen?

Sid Frisjes zei

't waren nogal grote kloefers maar ik hoop wel dat het gewoon wespen zijn, anders komt de brandweer niet. Tenzij ik ze in de fik steek natuurlijk.

Anoniem zei

Als ze reageren op "Maja! Komen eten!" zijn het bijen.

Sarah zei

ik heb een collega die in zijn vrije tijd imker is. moet ik hem eens om raad vragen?

hij maakt trouwens zalig lekkere honing. 3 euro voor ne grote pot!

Ruben zei

Of neem er eens een foto van en post die hier. Dan kunnen de kenners onder de Coolinary-lezers hun deskundige oordeel vellen :p

Catweazle zei

happy bzzzday

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...