woensdag, mei 10, 2006

Schatten op zolder, schatten in de kelder

Ik geef toe op het is net iets anders dan wat de heren MD en AP in hun respectievelijke bergplaatsen hadden liggen maar toch.

Onze pa is eindelijk eens gaan hooien in de remise en heeft daar nog enkele schatten aan horecamateriaal teruggevonden welke volgens rechtstreekse bloedlijn toebehoren aan de zoon/dochter met de meeste kans op enige horecafaam. Het is de zoon geworden en die is daar nu niet bepaald rouwig om.

3 puntzeven, enkele zwarte horecapannen en een flink uit de kluiten gewassen keukenrobot die ik bender heb genoemd zijn nu de mijne. Dankuwel papa!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Benieuwd wat je daar allemaal mee kan toveren. :o)
Ik wil wel proefkonijn spelen. :o)

Sid Frisjes zei

Ik weet niet of je ooit het legendarische Bottom of Young Ones gezien hebt, maar een pan is al genoeg om sterretjes te toveren.

Kom maar af zou ik zeggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...