dinsdag, december 16, 2014

Domo Croque Madame

Voor de eindejaarsperiode hadden de vrienden van Domo een aardigheidje voor Mr. Coolinary in petto, hun nieuwste Croque Madame toestel. Ze konden het niet weten, maar als er iets is wat ik echt nooit eet, dan is het wel een croque madame. Teveel gedoe met die spiegeleieren die - zo maniakaal ben ik dan ook weer - perfect rond moeten zijn enzo.
 
Tijdens de 6 minute opwarmtijd die het toestel nodig heeft kun je perfect enkele croques voorbereiden. Mijn eitjes breek ik in kommetjes om enig ongemak met hardnekkige stukjes schaal te vermijden. Volgens de handleiding hebben ze vier minuutjes nodig die eitjes, al mag dat wat mij betreft gerust een minuutje minder. Hoogwaardige antaanbaklaag, dat bleek ook niet gelogen. De eitjes sprongen jandorie bijna zomaar op mijn bord.

Domo Croque Madame, niets dan lachende gezichtjes

Ondertussen heeft het toestel hier al verschillende malen dienst gedaan en elke keer opnieuw vind ik het behoorlijk lachen als die grote gele ogen en gapende mond me aanstaren. Serieus, voor croques gebruik ik nog steeds mijn Domo Croque XL - daar gaat dit toestel niets aan veranderen - maar een spiegeleitje bij het ontbijt? Haal maar boven die handel.
 
Tip voor de fabrikant! Het feit dat de bakplaten uitneembaar zijn maakt dat je op dat vlak perfect kunt uitbreiden. Vier spiegeleitjes en geen croques, dat lijkt me wel iets. Of een uitsparing waarin je naast je eitjes direct ook enkele strips spek kunt bakken. Zal ik een patent nemen op de 'XL Breakfast Machine' of willen we hier even omtrent samenwerken. Goede ideeën ik hoor.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...