donderdag, december 19, 2013

The Best of Venuez - One 100 Hundred

En hup, het is weer zover. De eindejaarsperiode is aangebroken, voor velen het moment bij uitstek om cadeautjes te kopen. Iets wat doorgaans gepaard gaat met een uitgebreide lijst met daarop de gewenste cadeaus alsook de te verwachten aankoopbon als uiteindelijk geschenkje.
 
Zat onlangs in de brievenbus, het bijzonder fijne 'The best of Venuez, One 100 Hundred', een lofzang van 100 van de knapste horecazaken die ons land rijk is. Een aanrader, dat kan ik u nu reeds zeggen.
 
Indien u net als ik op tijd en stond wel te vinden bent voor een geslaagd etentje, een overnachting op hotel in eigen land weet te smaken en uiteindelijk ook niet neen zegt tegen een volgens de regels van de kunst geshakete cocktail, dan is One 100 Hundred zonder meer iets voor u. 
 
The best of Venuez - One 100 Hundred

Een ideaal kerstcadeau, dat dacht ik wel. Met het aantrekkelijk geprijsde One 100 Hundred - 24,95 € via Superbar - geef je immer niet zomaar de zoveelste gids cadeau. Dit boek - dat zonder twijfel een tijdje op de salotafel mag resideren - geeft je de mogelijkheid om in 2014 op ontdekkingstocht te trekken langs plaatsen die doorgaans aan je voorbij gaan, tenzij iemand je de gouden tip geeft.  De 'ooh's en de aah's' galmden alvast door onze living bij het doorbladeren van dit boek, de planning voor 2014 werd ingezet.
 
Te laat om op één van je lijstjes te zetten, daar ben ik me van bewust, al is er niemand die je weerhoudt jezelf bij voorbaat een prachtig 2014 cadeau te doen. Een tip om niet in de wind te slaan!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...