donderdag, december 12, 2013

Eden's Plantable Paper - een kerstcadeau met een twist

Het is niet de eerste keer dat ik hier op de loftrompet kom toeteren omdat ik op mijn favoriete crowdfundingsite Kickstarter een leuk projectje heb gezien, de laatste keer zal het ongetwijfeld ook niet zijn. Mijn favoriet-du-jour is Eden's Paper, een Brits initiatief dat de Kerstdagen - de periode bij uitstek om cadeautjes uit te delen - zonder twijfel net dat extraatje geeft.
 
Eden's Paper is basic vormgegeven inpakpapier - kijk, groentjes - met een twist. Je kunt het namelijk planten met als eindresultaat, het groentje dat op het papiertje staat. De Bartels en Wimmen onder u zouden al lang doorgeklikt moeten hebben.
 
Eden's Brocolli Paper
 
Mag ik voorstellen ook enkele cadeautjes voor jezelf in te pakken? Of beter nog, een cadeautje voor uw vriend 'Sid Frisjes' hiermee in te pakken. Kwestie van zelf aan de slag te kunnen gaan.
 
Stap 1, cadeautje uitpakken - stap 2, papier in potgrond 'planten' - stap 3, water toevoegen - stap 4, playing the waiting game. Zo simpel kan het zijn!


How to plant Eden's Paper!

En waarmee kunnen we dan zoal aan de slag hoor ik u denken? Wel, er zijn verschillende variëteiten waaronder wortelen, brocolli, ajuintjes, tomaten en pepertje. Kostprijs? 5 Britse ponden voor 1 vel, 14 voor 3 - kijk, u doet al profijt - en 20 voor 5 vellen. 't is eens iets anders dan gewoon, saai inpakpapier. Thuis afgeleverd nog voor de Kerstdagen alzo verzekert men ons!


Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...