donderdag, oktober 10, 2013

Skull Pancakes voor Halloween


De tijd dat we makkelijk met een grote boog omheen Halloween konden, die ligt in een ver verleden, zoveel is wel duidelijk. In een niet nader genoemde tuinzaak in het Turnhoutse botste ik in augustus reeds op een flink uit de kluiten gewassen  afdeling met Halloween prullaria.
 
Laat mij gerust degene zijn die deze uit de States overgewaaide en volledig commercieel opgeklopte feestdag glansloos aan zich voorbij laat gaan, dat wil niet zeggen dat ik jullie kop niet zot mag maken met potentieel leuke gadgets. Een titel als 'Inspector Gadget' moet je immers verdienen!
 
Halloween dus, Amerika...dan is een link naar pancakes en doodskoppen wel heel snel gemaakt. En dat treft, want weet je wat je op tinternet kunt kopen. Juist ja, iets om doodskopvormen voor pancakes!
 
Skull Pancakes, ideaal voor Halloween

Halloweenfans overal ten lande kan ik alvast aanraden niet te snel victorie te kraaien, de vormen zijn immers zo uitverkocht als maar kan zijn. Of had je gedacht dat de Amerikaanders dit hebbedingetje zomaar links zouden laten liggen? Niets is minder waar!

Halloween Skull Pancakes
 
Lezers en gadgetfreaks een beetje teasen met gans uitverkochte toestanden... niet erg netjes van mij, ik weet het. Als het alvast een troost mag zijn, stiekem zou ik die vormen ook wel willen. Mocht je mij zo'n pancake voorschotelen, ik zou hem niet weigeren. Een beetje verse aardbeienconfituur of warme chocoladesaus in die lege oogkassen druppelen... deze zombie weet wat lekker is!
 
Halloween Skull Pancakes

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...