maandag, oktober 14, 2013

De Padpivot - mijn nieuwe kookboekenstand

Na de aankoop van mijn iPad, nu alweer zo'n jaar of twee geleden, heb ik hier een stukje geschreven hoe dat spel hier het dagelijkse keukenleven probeert te beïnvloeden. Culinaire apps die kookboeken vervangen, die dingen!

We zijn ondertussen twee jaar verder en ik moet vaststellen dat die iPad vooral dienst doet om op vakantie te nemen en om in de zetel mee rond te lummelen. En op de kookboekenstand, daar staat op dit moment een exemplaar Ons Kookboek uit 1943. Vooruitgang, daar moet dat boek niet van weten, al kun je hem net als je flesje ketchup en je bokaal hazelnootpasta tegenwoordig wel personaliseren!

Kookboekenstand - Ons Kookboek 1943

Akkoord, ik ga daar eerlijk in moeten zijn, die iPad heeft wel eens postgevat in die kookboekenstand maar 't een was duidelijk niet voor 't ander gemaakt. Ondertussen heb ik mezelf zo'n padpivot aangeschaft, een 'kookboekenstand 2.0' zeg maar.
 
Geen idee waarom ik daar twee jaar mee gewacht heb eigenlijk. Om te beginnen past mijn tablet daar perfect op, iets wat ideaal is voor pakweg op het keukeneiland. 't Spel is ervoor gemaakt dus hier geen angsten voor metalen bolletjes die voor krassen zorgen. En dankzij dat gebogen onderstelletje kan je die trouwens ook supermakkelijk op je been plaatsen, iets wat ideaal is als je net als ik wel eens in de zetel ligt te lummelen. Winnertje, al zeg ik het zelf!
 
Padpivot
 

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...