donderdag, juni 13, 2013

Coolinary Ambiance

Dan koop je een maand de Culinaire Ambiance niet, sta je er zelf in! Gelukkig was er Thomas van Filet-Pur nog - deze maand zelf goed voor de titel van Blogbeest - die me er aardig attent op maakte. Coolinary, als 'blogbeest van de maand' in een culinair magazine... daar kunnen we alleen maar blij mee zijn.

Coolinary in Culinaire Ambiance

Een paar jaar geleden, ik was toen nipt tweede geworden in hun zoektocht naar 's lands leukste foodblog, stond ik al een keertje in het magazine als 'lezer van de maand'. 'Blogbeest' lijkt me dan een stapje hoger. Ik sta alvast niet weigerachtig tegen een volgend trapje omhoog, columnist ofzo!
 
"Dat ze hun werk trouwens goed gedaan hebben", aldus de wederhelft. De obscure 'Sid Frisjes' wordt opgevoerd, de immer aan populariteit winnende slagzin '... may the forks be with you' komt groot in beeld en naast het foodie-aspect komen ook de zijsprongen naar de barkast en mijn podiumgezinde barbecueteam Qlinaria aan bod. Culinaire Ambiance, ik zie u ook graag!
 
* en als iemand mij een betere scan kan bzorgen ipv de iPad schreenshot, dan ben ik deze persoon zeer dankbaar!  Merci Bart!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...