vrijdag, april 26, 2013

Keukenplezier: Rockin' Spoons

Een beetje rondwandelen in Newcastle, in het kielzog van vriendin een Urban Outfitters binnen  dartelen en je vingers kruisen dat er niet teveel gadgets zijn die je het hoofd zot maken. Amper één rek ver en ik had het al vlaggen. Twee houten lepels in de vorm van een gitaar, zodra ik ze  'in het snuitje' kreeg was ik verkocht. Nu is er niets mis met de dosis rock 'n roll in onze keuken maar met deze lepels  stijgt die ongetwijfeld verder tot ongekende hoogtes. Volumeknop op 11, ik ga in wat potten roeren!

Kikkerland - Rockin' Spoons

Natuurlijk is 15 pond voor twee houten lepels een tikkeltje aan de dure kant maar hey, op cool staat geen prijs. En als het niet de lepels waren die mij overstag deden gaan, dan wel het kartonnetje waaraan deze bevestigd zaten. 'Amp' staat erop, ongetwijfeld voor diegenen die nog nooit een gitaarversterker van dichtbij hebben gezien. Akoestische gitaar, allemaal goed en wel, de 'electrische' geniet vooralsnog mijn voorkeur. Er is een nieuwe rock ' roll chef in het land, en die gaat bij de naam Sid Frisjes! 't Is dat je het weet!

Kikkerland - Rockin' Spoons

Laat je niets wijsmaken door de mensen van Kikkerland, dit is geen slabestek! De Rockin' Spoons zijn gemaakt om in potten te roeren. Wild in potten te roeren zelfs, molenwiekend als het kan. Vuiligheid op muren en plafond, een beetje rocker ligt daar lang niet wakker van!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...