woensdag, april 17, 2013

Een klasse theetas!

Euhm ja! Als ik vriendin in één of andere Engelse low budget hypermarket een stel theedoosjes van een bedenkelijk huismerk zie kopen en wel om de eenvoudige reden dat er leuke prints en patroontjes op die dozen staan, wel dan gok ik dat ik mij ook mag laten gaan. Niet?

Tuurlijk wel! De theetas van Lionel Richie bijvoorbeeld - zonder meer een internetklassieker in zijn genre -eentje die het helemaal moet hebben van een op en top woordspeling... 't Zal wel zijn dat ik daar na al die jaren nog mee kan lachen. Aangeschaft in Primark, een kledingketen zo goedkoop en trashy dat het niet anders kan dan mee aan de basis liggen van Newcastle's pertinent gebrek aan stijl! Maar hey, terug naar mijn theetas, een pareltje!

Lionel Richie - Hello, is it tea you're looking for?

"Hello, is it tea you're looking for?" Geef toe, daar wil je toch zelf mee op de proppen gekomen zijn, niet? Nog trashy pareltjes gekocht in die winkel zoals behoorlijke bangelijke maar valse All Star Regenjasjes voor mijn voeten. Aangezien die dingen echter geen bal met eten of drinken te maken hebben dien ik u daarvoor door te verwijzen naar de rocker zelve!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...