vrijdag, januari 25, 2013

Op naar Oud Sluis

Een beetje mens komt de grote Sergio Herman zo hier en daar al eens tegen. Bij de voorstelling van het Pure C boek, bij de aankondiging van Sergiology, op Chefs Summit, tijdens The Flemish Primitives... noem maar op. Overal en nergens zeg maar, behalve in zijn restaurant! Tot op heden was ik er niet in geslaagd daar een reservatie voor in de wacht te slepen.

Volledig mijn schuld is dat trouwens! Ruim vooraf reserveren, om één of andere reden zit dat er bij niet direct in. Ik ben het slag volk dat in al zijn naïviteit denkt dat een weekje van tevoren bellen volstaat om een tafeltje te bemachtigen. Er zal last minute wel iemand zijn weggevallen en ze zitten daar op mijn telefoontje te wachten. Niet echt dus!

Proeven, zien, horen...in't echt. Mooie vooruitzichten!

Een verlengd weekend in mei indachtig toch maar eens een mailtje gestuurd naar Oud Sluis. Om dat weekend fijn door te brengen was er twijfel over Barcelona, Genève, Bordeaux en Marseille. Er was een barbecue welke ik in goede banen zou leiden, maar niets van dat alles. Er rolde zowaar een mailtje mijn inbox binnen, om die reservatie te bevestigen datzelfde weeken in mei. In Oud Sluis! Voor mij en mijn madam! Ja, dan cancellen wij vakantieplannen en barbecues - excuses daarvoor - en dromen wij weg bij mooie vooruitzichten. Hoe zou je zelf zijn.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...