dinsdag, november 27, 2012

Coolinary genomineerd voor 'Site van het Jaar 2012'

Coolinary is genomineerd voor Site van het Jaar 2012 in de categorie 'culinair' en eerlijk, dat was wel even schrikken. Normaal gezien valt die eer immers enkel de grote spelers genre  VTM Koken, Resto, Dagelijkse Kost...te beurt. Maar dit jaar is het dus, samen met enkele bevriende foodbloggers, aan mij. Als dat niet cool is weet ik het ook niet meer, driewerf hoera! Eenmaal in de race kan je maar beter rennen ook, vandaar mijn schaamteloze oproep om jullie stem te vragen.

Vanaf dinsdag 27 november om 12.00 h tot zondag 9 december, 23.59 h stipt kan je op Site van het Jaar je unieke stem uitbrengen en zonder verdere moeite mooie prijzen in de wacht slepen. Waarom niet proberen dus! Per categorie - er zijn er maar liefst 18 -  kan je maximaal 3 genomineerden selecteren, ideaal dus voor wie niet kan kiezen. Het is trouwens niet verplicht om in elke categorie een stem uit te brengen, een minimum van één stem is al voldoende. Laat net die ene stem er eentje voor Coolinary zijn en ik ben al lang tevreden.

Stem op Coolinary in de categorie 'Culinair'
 
Stemadvies, wordt dat eigenlijk nog gegeven of is dat enkel populair bij dans- en zangwedstrijden op televisie? In ieder geval hier enkele sites die ook een stem verdienen, ik beperk me wel tot de - met alle respect - meer bescheiden websites.

Fotografie: Cindy Frey, Wannabes
Facebookpagina's: Pukkelpop
Apps van eigen bodem: Yelo, Dagelijkse Kost
DIY-Blogs: Paspelpoezen

In de categorie 'Culinair' moeten er onherroepelijk knopen doorgehakt worden. Mag ik alvast op jullie stem voor Coolinary rekenen? Geweldig. Resteren volgende sites nog om de overige twee plaatsjes te vullen: illyvanilly, de yummieblogsisters, filet pur, Jonge Sla en zelfs moshpot

Site van het Jaar 2012 is een wedstrijd uitgeschreven door Clickx.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...