donderdag, maart 08, 2012

Kwintessens 'Food' & Dakalidès Paasei

Feestje in de brievenbus deze ochtend, reken maar van yes! Er was de flink uit de kluiten gewassen enveloppe en dan bleek er ook nog eens een pakketje te zijn afgeleverd. Ja, de postbode weet me wonen. 

In de enveloppe zat de recentste 'Kwintessens', een mooie uitgave van Design Vlaanderen, deze keer met 'Food' als thema. Aangezien het de eerste maal was dat ik zo'n Kwintessens bestelde kreeg ik hem voor nop, als kennismakingseditie zeg maar. Vriendin ook content want op slinkse wijze hadden de designers er naast de 80 pagina's foodieplezier ook nog eens 24 pagina's over mode in weten te smokkelen. 

Waar je zoal aan te verwachten? Design in het Hof van Cleve, een stuk over de grafisch ontwerpers en designers achter de door ons bejubelde kookboeken, foodpairing, 7 foodtrends, recepten ... teveel om op te noemen eigenlijk. Een aanrader, gewoon bestellen en wel via deze link. Mocht ik in Las Vegas succes hebben bij de 'One Armed Bandits', een opleiding fooddesign (Den Bosch / Brussel) zou me wel liggen. Loopbaanonderbreking en studeren... sponsors mogen zich altijd aanbieden!


Daskalides / Kwintessens Design 'Thema Food'

Of ik eindelijk 'dat boekske' wou neerleggen en het postpakket kon openmaken ja! Er zat er duidelijk eentje  op hete kolen thuis. Het bleek een paasgeschenkje te zijn van het Gentse chocoladehuis met Griekse roots Daskalidès. Geen idee op welk moment ik juist ben opgenomen in het grote logboek der verzamelde chocoholics, maar zolang dat wil zeggen dat ik af en toe van die pakketjes toegestuurd krijg doen ze maar! En op de facebookpagina van de chocolatier kun je zelf met de regelmaat van een paasklok iets winnen. 't Is dat je het weet!

2 opmerkingen:

Tilapia zei

Bedankt voor de Tip! Die Kwintessens is interessant!

Sid Frisjes zei

Wel, graag gedaan. Vond het ook het vermelden waard, vandaar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...