vrijdag, februari 10, 2012

Spaghetti portie-meter


De dag moet nog komen, dat ik  - losjes uit de pols  - exact de juiste hoeveelheid pasta in het kokende water kieper. Vriendin voorziet altijd op het randje van genoeg pasta, ik daarentegen heb steeds overschot voor een half bataljon hongerige soldaten. Bewust natuurlijk, want er is niets zo gezond zalig dan dat late hongertje te stillen met heerlijke leftovers. Mensen die deze mening niet delen hebben allicht zo'n 'pastameter' in huis, zo eentje die voor jou kiest hoeveel honger je hebt. Om de simpele reden dat zowat iedere volwassene verschilt geloof ik niet zo in die meters. Tenzij!

Tenzij er rekening wordt gehouden met hongerige magen zoals bij de 'I Could Eat A Horse'.  Er is een portie voor een kindje, een meneertje of een mevrouwtje...


Spaghetti portie meter

... en jandorie een portie voor iemand die honger als een paard heeft. De familieportie zeg maar. Wegens redelijk cool een sterke poging om mij zo'n onzinnige pastameter te doen aanschaffen, maar het zal niet pakken. Doe mij maar de goede oude 'joepie er is teveel' manier.

Spaghetti portie meter - honger als een paard


Wel overtuigd? Dan zullen de mensen van deze webshop u met alle plezier zo'n kleinood bezorgen.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...