maandag, januari 23, 2012

Het educatieve varkentje

Nee, kinderen lopen er hier ten huize Coolinary niet rond. We sluiten niets uit, maar vooralsnog geen koters op ons erf. Klein bengels, ik kan me er wel iets bij voorstellen en allicht ook helemaal niet. Het moet anders wel plezant zijn om speelgoedjes te kopen om mee te spelen.  Zoals dit kleine roze varkentje bijvoorbeeld. ’t Heeft geeneens ogen  ofzo, maar het had wel iets.  

Stoffen varken vooraanzicht

Euhm ja, terwijl vriendin in de Berlijnse Muji - helemaal geen onaardige winkel - op zoek was naar leuke snuisterijen heb ik mezelf dus een petieterig klein stoffen varkentje laten aansmeren. Niet omdat ik dat nodig had, want niemand heeft een klein stoffen varkentje nodig. Nee, er zaten drie kleine pennetjes bij waarmee je die kleine rakker te lijf kon gaan. Delvoye style, maar dan zonder dierenleed!

Muji etikket

Langs de zijkant ziet knorretje - natuurlijk heeft het beest al een naam gekregen - er trouwens zo uit. Super dat krulstaartje, maar op het einde van de rit staat hij gewoon een tikkeltje te vet, iets dat voor varkens doorgaans nefast is. 

Stoffen varken zijaanzicht

Een stoffen miniatuurvarken 'tatoeëren', dat is zo mogelijk nog moeilijker dan een echt exemplaar. Het resultaat mag dan een pak minder kunstig zijn dan de varkens van Delvoye, ze komen met voorsprong een pak educatiever uit de hoek. Ik denk zelfs dat ik redelijk accuraat alle lekker stukjes benoemd heb.   

Varken met handleiding

Van kop tot staart, dat is toch terug hip tegenwoordig. Misschien maar eens een varkensboerderij beginnen en Delvoye de handleiding van de beestjes op hun roze velletje laten tattoeëren. Culinaire kunst, een gat in de markt. Wim, ik verwacht een telefoontje!

Varken met handleiding

Lap, nu heb ik weer zin in varkenswangetjes. En zo'n poot in de erwtensoep doet wonderen. Wonderen zeg ik u!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...