woensdag, juli 13, 2011

Beste Festivalhap, Graspop 2011 - Churros

Het mag gezegd, het beste eten op en rond de 'Desselse Boerentang', huis en thuis van het immer geweldige Graspop, is achter de schermen te krijgen. Een dagelijks afwisselend buffet, en dan spreek ik nog maar over het eten voor de medewerkers. Dat van de artiesten is, hoe kan het ook anders, nog een klasse beter. Met recht en reden dus dat de chef kok van dienst, verantwoordelijk voor de artiestenkeuken in zijn gat gebeten was dat ik niet bij hem was komen eten.

Maar ik ben natuurlijk op een missie, en die speelt zich tot nader order nog steeds af op de festivalwei, niet erachter. Doorheen een overdaad van al dan niet gefrituurde bagger zoek ik mijn weg naar een snack die net om de juiste redenen buiten de middelmaat valt.

Churros iemand? Ideaal als afsluiter van een eerste festivaldag zo rond een uur of wat 's nachts. Meevaller voor ons, de man in het kraampje stond op het punt een en ander voor bekeken te houden. Zijn clienteel rond dit ontiegelijk late uur bestond voornamelijk uit dronkaards die niet direct doorhadden dat 'churros' zoetigheid was. Onze meer dan royale portie, die trouwens meermaals werd aangevuld, lieten we ons dan ook meer dan welgevallen. Graspop winnertje 2011

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...