donderdag, maart 03, 2011

Brugge Kaas - déjà vu

Hoe leuk is het, thuis te komen en een verrassing op de drempel terug te vinden? Geweldig leuk begot! Ok, ik werd per mail reeds verwittigd, en eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat het pakket eigenlijk gewoon op het werk werd afgeleverd. Maar dat is lang zo'n goede opener niet, dus mag ikzelf wel beslissen een klein loopje met de waarheid te nemen. Ik ben hier toch de baas!


Even terug naar midden januari, toen de vriendelijke mensen van Belgomilk me een flink uit de kluiten gewassen kaaspakket bezorgden. Bij wijze van wederdienst werd ons gevraagd een receptje te maken, iets simpel wat de mensen thuis ook makkelijk zouden kunnen maken. Bij mij werd dat naast een verrukkelijke pizza, dus ook een ander kleinigheidje, m'n flinterdunne kaaschips. Dat laatste receptje, zo simpel dat het de naam recept amper waardig is, heeft me een nieuw kaaspakket opgeleverd. Deze keer niet in een mand, maar in een mooie geëmailleerde ovenschotel van S&P. Er zat trouwens ook nog een schort van Brugge Kaas bij, iets wat ik als verwoed schortenverzamelaar uiteraard helemaal geweldig vind. Namens de vriendjes die mee mogen smullen hartelijke bedankt!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...