zaterdag, januari 22, 2011

De kracht van het internet... en Croky

Euhm ja, terug over Croky. Begin januari had ik al eens beschreven hoe die 'gerobotiseerde snoepverdelers' er altijd op uit zijn mij bij mijn pietje te pakken. Je kent dat, geld geven, en dan ergens in het proces hapert er iets zodat het snoepgoed naar keuze niet bij de consument beland. Heel onschuldig allemaal, en zeker niet de schuld van de snoepfabrikant maar toch... Dan sta je daar zonder lekkers.

Amper een dag na die bewuste post zat er een mailtje in mijn inbox, van mijnheer Croky himself! Hij had vernomen van mijn onaangename ervaring en wenste dat persoonlijk recht te zetten. Hij bleek ook mijn goede vriend de postbode te kennen, want die laatstvernoemde stond eerder deze week aan de deur met een doos van mijnheer Croky. Geen half werk dus, en wat meer is, hij had duidelijk ook vernomen dat ik een gezonde interesse heb in barbecues. In die doos zaten zes zakken 'Hula Hoops'. Drie met bolognesesmaak en drie met barbecuesmaak. Immanente rechtvaardigheid is een mooi iets!




2 opmerkingen:

charlotte zei

amaai zeg, je kasten en frigo zitten zeker bomvol.ik zou je een pakketje paté willen sturen maar die moet koud bewaard worden en gaat dus niet via je vriend postbode. Mochten er een aantal kaarten van the flemish primitives in je bus vallen, denk je aan mij?

Sarah zei

Alleee jong, zot! Die hun Google Alerts zal wel goed werken :-)

Ik ga ook eens een paar merknamen op mijn blog zetten :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...