dinsdag, april 07, 2009

Wie loopt daar door de Patersstraat?

Gisteren nog eens door de Patersstraat in Turnhout gefietst, met het snode plan de kaart van restaurant ’t Gerecht te gaan bestuderen. Mijn impulsieve, nauwelijks uitgekiende plan werd echter meteen in de kiem gesmoord. De kaart aan de raam was foetsie en erger, de cameraploeg die er post had gevat draaide volop. Flink op de trappers stampen dan maar.

Misschien had ik bij mijn vluchtige aftocht nog snel een blik over mijn schouders moeten werpen. Peter Goossens, nog altijd de gastronomische numero uno in België, bleek namelijk door de straat te struinen. Een werkbezoekje voor Mijn Restaurant, dat spreekt voor zich, maar er was meer. Na het verplichte nummertje bij Chris en Wendy ging de jury langs bij
Cucina Marangon om er Goossens’ 45ste verjaardag te vieren. Echter niet zonder eerst op de foto te gaan met een groep passerende gepensioneerden. Eén dag te laat maar toch, proficiat Peter. Mag "De Pottenkijker" nu ook in Kruishoutem langskomen?

Volgende week donderdag doen vriendin en ik trouwens net hetzelfde, een bezoekje brengen aan Liana en Fabio. Iets te vieren? Ik dacht het wel… 10 jaar samen! Als dat geen reden is om eens lekker te gaan eten dan weet ik het ook niet meer.

4 opmerkingen:

Mii zei

Alvast proficiat met jullie decennium! Dat kan tellen, dus laat het maar goed smaken!

Sarah zei

Nice! PROFICIAT!!! xxx

saartje zei

10 jaar samen? Dat moet gevierd worden! Een leuk Italiaans etentje kan er niet aan ontbreken!

Sylvie zei

Proficiat hè! Ik ben terug van Les Menuires, gekneusde rib inclusief, maar voor de rest was alles top!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...