woensdag, februari 25, 2009

De rosse indringer...

Alsof het nog niet erg genoeg is dat een ware inbraakgolf het pittoreske Oosthoven overspoelt, blijkt nu ook dat wij last hebben van een indringer. Eergisteren toen ik met de fiets uit de garage kwam was er in de tuin al gestommel merkbaar. De betrapte rosse indringer vluchtte in zeven haasten tot buiten mijn gezichtsveld, te snel om tot enige actie over te gaan. Tja, daar sta je dan.

Gisteren was het weer van dattum. Weer was de rosse indringer me te snel af. Luid kakelend nam ze de benen, maar niet zonder een eitje achter te laten.

Liefste indringer, je was zo snel weg dat ik je niet heb kunnen bedanken. Dus bij deze, hartelijk bedankt. Kom gerust nog een keertje langs.

4 opmerkingen:

Sid Frisjes zei

Kakelende kiekens 's ochtends zijn al even cool als overvliegende lawaaierige ganzen.

Anoniem zei

Heeft ze nu een eitje achtergelaten of niet? Sorry, ik heb altijd al een probleem gehad met dubbele negaties. Als je haar wil bedanken, veronderstel ik van wel.

Anoniem zei

Wauw, nog meer bio, zonder dat er een winkel aan te pas komt deze keer!

Sid Frisjes zei

Yep, ze had een eitje achtergelaten. Als dat beest nu niet op een kerkhof is gaan scharrelen dan hebben we hier te maken met een klasse 1 bioproduct.

Jammer dat een medebewoner het beest met een borstel heeft weggejaagd zodat het kippetje waarschijnlijk niet meer terugkomt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...