maandag, september 03, 2007

Terug naar school!

Toen ik alle kindjes deze ochtend richting school zag fietsen kon ik het niet laten dat grappig te vinden. Een snert van een zomervakantie achter de rug en dan nog eens door de regen naar het schooltje. Ja, leedvermaak is mij niet vreemd. Iets later kwam dan wel het besef dat ik deze avond zelf ook richting school moet, in het slechtste geval ook onder een druilerige hemel. Een half jaartje koken “à la carte”, ik ben benieuwd wat het gaat geven. Ongetwijfeld volgen er wel enkele receptjes op coolinary!

Ergens deze of volgende week valt er hier normaal gezien trouwens een abonnement te winnen op Elle Eten. Als dat geen reden is om af en toe te komen piepen weet ik het ook niet meer!

2 opmerkingen:

Sarah zei

een abonnement op Elle Eten? wohoew! ik wou net een abonnement op Delicous gaan nemen, dus dat kan er ook nog wel bij :))

Sid Frisjes zei

Hebt gij al eens niet iets gewonnen madam? Op die delicious moet ik ook nog altijd een abonnement pakken... of is dat te gay? :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...