zaterdag, juni 09, 2007

White Russian, Hitch Style


De vegetarische risotto "Fixkes style" is maar amper koud of Studio Brussel heeft er al op ingepikt. Gisteren stond er op hun site, net onder een post over No Doubt en I'm from Barcelona, een verwijzing naar coolinary en uiteraard vinden wij dat geweldig! Kwatongen beweren zelfs dat de naam Sid Frisjes over de radiogolven is gegaan... respect!

Of bovenstaande gevierd dient te worden laat ik in het midden maar voor de zekerheid haal ik mijn cocktailshaker al maar uit de barkast om een White Russian, Hitch style te shaken... naast de zelfgebrouwen Ricard en vette muziek één van de smaakmakers op
Hitch's eigenste Farmfest.

Ingrediënten:

30 ml wodka
30 ml Kahlua
30 ml (slag)room
ijsblokjes

Bereiding:

Drie blokken ijs, wodka, Kahlua en slagroom in de shaker. Shake, drink, repeat!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Shake, drink, repeat = grappig

drien zei

Klinkt goed! Ik moet mijn shaker dringend nog eens in gang zetten voor hij vastroest, dus misschien probeer ik deze wel eens...

Kaatje zei

Morgen naar de winkel voor slagroom!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...