woensdag, juni 27, 2007

Flaming Dr. Pepper - Zornik style

Of de gasten van Zornik zelf nog wakker liggen van het feit dat ze morgen in Werchter op een volle wei hun ding mogen doen weet ik niet maar de fans die het niet meer kunnen houden en het feestje nu al in gang willen zetten kunnen misschien eens een Flaming Dr Pepper maken... Ingestuurd door Koen Buyse himself en zoals mag blijken, niet voor watjes!

Ingrediënten:

25 cl bier
Amaretto
pure alcohol (94°C)

Bereiding:

Neem een glas van 50cl en vul dit voor de helft met bier. Neem een klein borrelglaasje, vul dit voor de helft met Amaretto, de andere helft met pure alcohol (94%). Steek het goedje in de fik, laat het in het grote glas vallen en...snel, heel snel opdrinken!

Omdat wij de veiligheid van onze lezers hoog in het vaandel dragen en vooral alle mogelijke betrokkenheid bij mogelijke ongevallen van ons af willen schuiven zeggen we er graag bij dat de Flaming Dr Pepper met de nodige voorzichtigheid bereidt dient te worden. Now let's get wasted!

4 opmerkingen:

Kaatje zei

OH..dat krijg ik niet binnen hoor! Ik sta al op mijne kop na een paar glaasjes wijn. :-)

Anoniem zei

dit klinkt echt gruwelijk vies!!!!!
mijn maag is momenteel bezig zich om te keren in mijn lijf, bwurk bwurk.
en ik ben toch wat gewoon... :-)

Sid Frisjes zei

Ik vind het ook niet direct iets om klaar te maken (alles na elkaar opdrinken daarentegen) maar soit...
De Zornik ovenschotel daarentegen is wel lekker...

Sid Frisjes zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...