donderdag, mei 31, 2007

En de winnaar is...

... veel te laat bekend maar toch, ik heb meer dan een excuus.

Zo moest ik na het werk recht naar ons huizeke alwaar een boiler vakkundig gesloopt diende te worden. Daarna ben ik rechtstreeks naar onze pa gereden om even te informeren wat nu juist van mij verwacht wordt deze zaterdag. Blijkbaar moeten mijn gezellin en ik een aperitief met hapjes verzorgen van 2 tot 6 voor een 30-tal personen. (denk wijn, Kirr, fruitsap, zalm, paté, chorizo, zalm, mozarella...) Die Kirr, een mengeling van witte wijn en cassis heb ik vakkundig aan een onderzoek onderworpen en een uurtje of twee en een fles later was ik onderweg naar huis om die wedstrijd eindelijk tot een goed einde te brengen.

Er werden drie bands, genaamd naar eten gevraagd en ik kreeg er een shitload, al dan niet gekoppeld aan verzoekjes, smeekbedes en lichte bedreigingen binnen per mail.

Geen dilemma's of voorkeuren echter, alle deelnemers waren mij bekend hetzij als blogger, vriend, myspacer of rockster... Gezien de hoeveelheid Kirr (yes, it's a poofters drink) bleek mijn hand niet onschuldig genoeg meer om het kaartje uit grabbelton te trekken dus toch maar op zoek naar een derde partij.

... kwam uiteindelijk als winnnaar uit de bus, tromgeroffel..... Kaatje! Congrats denken wij hier dan! Alle vriendjes mogen natuurlijk het kookboek indien gewenst eens uit de meer dan 200 kookboeken tellende coolinary culitheek lenen, dat spreekt voor zich.

Better luck next time!

7 opmerkingen:

Kaatje zei

Nog een keer joepiedepoepie...

Sarah zei

proficiat!!

Sid Frisjes zei

't zijn hier precies alleen winners die posten :-)

natsalie zei

ik win NOOIT iets!!!!

Sid Frisjes zei

Volgende week geef ik een speenvarkentje weg!

natsalie zei

:p

Anoniem zei

En welke drie bands had Kaatje voor ons opgediend?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...