donderdag, april 26, 2007

I like food, food tastes good



Soms heb je een idee en dan is men je met de uitvoering gewoon voor. Een New Yorkse deerne is op het idee gekomen om enkele bands naar hun favoriete recept te vragen en heeft het zaakje gebundeld in een kookboek. Simple as ABC. Ik had krek hetzelfde idee al wou ik in een vlaag van overmoed ook nog foto’s van eigen hand toevoegen. De reden natuurlijk waardoor het zaakje nooit van de grond is gekomen. Misschien moet ik het nog eens een kansje geven en me beperken tot Belgische bands.

Geïnteresseerd in wat de heren van bijvoorbeeld Franz Ferdinand, Interpol, Belle & Sebastian of Death Cab for Cutie graag naar binnenspelen, dan moet je zeker "I like food, food is good" checken!

Op de myspace van Kara, auteur van het boek, kan je er wat meer over lezen en staat er nog een linkje om het boek te bestellen.
Met dank aan het Stubru popnieuws

1 opmerking:

Kaatje zei

Wel een leuk idee..ja!
Ik heb zo'n cd/cookbook van jazzanova liggen hier...collectie jazzmuziek + een aantal gerechten aangebracht door artiesten
http://www.sonarkollektiv.com/releases/SK127CD/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...