maandag, juli 24, 2006

Wist je dat...

… wij net terug zijn van vakantie in Rome / Napels en daar heel lekker gegeten hebben.
… onze pa blijkbaar ooit voor Leo Tindemans heeft gekookt toen die eerste minister was.
… wij gisteren in La Muzette op de markt ribbekes zijn gaan eten en dat ik er meer heb gekregen dan ik op kon.
… wij in Sorrento een kookcursus Italiaans koken hebben gevolgd.
… je het “vruchtvlees” van een zeeëgel kan eten en ik dit iedereen kan aanraden omdat er zo’n fucker tegen m’n voet is gezwommen (of omgekeerd)
… de pizza margherita een Napolitaanse uitvinding was.

2 opmerkingen:

Sarah zei

Wist je dat...

... ik blij ben dat ik jou ribbekes heb leren eten?

... wij op Corsica tien dagen op zoek zijn geweest naar zee-egels om op te eten, maar dat we dat niet vonden omdat wij de franse benaming niet kenden?

... wij zeer benieuwd zijn naar wat jullie op kookcursus geleerd hebben hint hint ;)

Anoniem zei

... je voor de beste feestjes niet in Italië of Antwerpen moet zijn, maar gewoon in Weld!

de G van T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...