donderdag, december 15, 2005

Backstage Kitchen pt 2

Vorig jaar nog onder de kerstboom dit jaar bij de jobadvertenties.

De Brusselse cultuurtempel Ancienne Belgique is op zoek naar een chefkok. Indien je van jezelf vindt dat je geweldig kan koken en dit kan staven met een geldig diploma en de nodige referenties, dan doe je er goed aan voor 23 december je sollicitatiebrief door te sturen naar Brussel. Enige rock ' roll credibility is natuurlijk nooit weg en als je nu reeds blindelings je weg kan vinden in de AB heb je een streepje voor. Jammer voor mezelf dat ik pas over 1,5 jaar de nodige diploma's hulpkok en kok kan voorleggen.

Misschien nog even vermelden dat je zowel instaat voor de publiekskeuken als voor de artiestenkeuken. Contact met passerende sterren zit er dus zowiezo in en al wie het schitterende kookboek "backstage kitchen" in huis heeft weet zich waaraan te verwachten.

Meer info kan kan u vinden op hun website door hier te klikken.

Twee jaar verder en ik had een brief gestuurd... Ik denk dat ik m'n weg nog altijd kan vinden binnen de AB en wie durft te beweren dat ik geen rock 'n roll credibility heb kan een muilpeer op zijn appel krijgen. (kwestie van het culinair te houden) Zoveel "cred" zelfs dat het woord naar alle waarschijnlijkheid zelfs fout geschreven is.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...