vrijdag, februari 20, 2015

The Tonight Dough - Ben & Jerry's

Weet mij steeds opnieuw te bekoren, een welgemikte woordspeling. In dat opzicht moet in het creatieve team van Ben & Jerry's zetelen zowat het summum zijn. In 2009 mocht ik mijn loftompet al eens steken voor de Cherry Garcia, Bohemian Raspberry en de Jamaican Me Crazy van Ben & Jerry, vandaag doe ik dat opnieuw voor de nieuwe telg in hun familie. Presenting, the Tonight Dough.
 

Een ijsje voor liefhebbers van chocolade en caramel in combinatie met deeg van chocolate chip cookies en peanutbutter cookies. Waarom? Omdat koekjesdeeg stiekem lekkerder is dan koekjes zelf, ongeacht wat je ouders je vroeger hebben wijsgemaakt! En Jimmy Fallon, die zag dat het goed was. Of wat had je gedacht?

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...