woensdag, mei 15, 2013

Justnuts

Soms ontdek je leuke of lekkere dingen zonder er echt bij stil te staan, andere blijven je dan weer haarscherp bij. Zo stond er onlangs een tweedaagse naar Reims gepland - een eerste stukje las je hier - en terwijl onze laatste medereiziger zich richting het 'Kleurt je dag plein', de plaats van afspraak begaf,  dook onze charmante chauffeuse en duiveltje-doet-al Francine de dichtstbijzijnde Foodmaker binnen voor versnaperingen.

Haar buit bestond naast een broodje uit enkele mij onbekende repen welke onmiddellijk opvielen door hun verpakking die te catologeren viel onder de noemer 'geinig'. Even leek het dat deze repen van  'Justnuts', aanspraak konden maken op extra scenepoints wegens een gezonde dosis Motörhead, maar al snel bleek dat de twee trema's gewoon de ogen waren die het lachebekje vervolledigden. En kijk, als de reep ook de goedkeuring wegdraagt van de 'IAHS, the International Association of Healthy Squirrels', dan rest er mij maar één ding om nog te doen. Proeven!

Justnuts - apple & cinamon

'Apple & Cinnamon' was mijn deel en jandorie, dat liet zich goed smaken. Een smeuïge reep, goed van smaak en op de koop toe ook nog eens redelijk hongerstillend. Biologische ingrediënten, fairtrade... dat klinkt als muziek in de oren niet? Als de smaak goed zit en er niets af te dingen valt op de ideologie van het bedrijf, dan mag 'Justnuts' wat mij betreft snel aan terrein winnen in België. Ik ben fan!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...