dinsdag, maart 05, 2013

Ondertussen in de Home Bar...

Hoe zou het ook weer zijn met de 'Home Bar'? Wel, fijn dat u het vraagt! Zachtjes aan begin ik daar mijn draai te vinden - niet dat bloggen mij geheel onbekend is - maar het is toch even wennen zo'n nieuwe locatie. En omdat iedereen de weg naar de Home Bar mogelijk nog niet gevonden heeft krijgt u hier op gezette tijden toch nog een korte update!

Na een rondje pesto maken bleken er nog flink wat basilicumblaadjes aan het plantje te hangen. Onnozelaar hoor ik je denken, maak dan meer pesto. Dat zou een optie geweest zijn, ware het niet dat er een cocktail door mijn hoofd aan het spoken was en niet veel later was deze een feit. Meer over de 'Basil Smash' lees je hier...

Cocktails - Gin Basil Smash

Cocktailshakers, dat is voor een barman zoals potten en pannen voor een kok. Enkele praktische exemplaren die je leven lang meegaan zijn voldoende, maar het is verdraaid moeilijk om je ogen te sluiten als je net op dat ene leuke exemplaar stuit. Mij overkwam hetzelfde op Kickstarter met een shaker die zelfs nog niet in productie was. Blij als een kind dat er voldoende enthousiaste mensen waren waardoor de Mason Shaker effectief in productie ging. Meer tekst en uitleg? Hier lees je er alles over...

Bar Essentials - Mason Shaker, een Kickstarter project

We hebben hier wel eens het vliegtuig genomen om lekker te gaan eten in Kopenhagen, een reisje rond het bezoek aan een cocktailbar bouwen, dat was nieuw maar daarom niet minder geslaagd. Tattoo's, tikimugs, shaken en genieten... hier lees je waarom de Nu Lounge Bar in Bolgona een aanrader is...

Nu Lounge Bar - Bologna

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...