donderdag, januari 03, 2013

Kamasutra Koekjesuitstekers

Dat 2012 een aangenaam blogjaar was kon je hier al lezen, op hetzelfde elan verder gaan lijkt me geen slecht idee. En hoewel ik absoluut van mening ben dat een foodblog niet noodzakelijk receptjes moet posten - please, daar zijn kookboeken voor - ga ik op dat vlak ook een beetje mijn best proberen te doen. Voor jullie! In de tussentijd alvast één constante... culinaire getinte onzin!

Koekjes en dergelijke bakken, 't is niet direct iets voor mij. Het aanschouwen van de illustere 'Kamasutra Koekjesuitstekers' deed me dan ook weinig. Veel fantasie is er alvast niet voor nodig om te zien dat die koekjes 'vuile manieren' aan het doen zijn. Er zal wel een markt voor zijn gok ik zo.


Kamasutra koekjesuitstekers

En lang niet slecht gegokt zo mag blijken na een vingervlug rondje doelgericht surfen. Geen evidentie trouwens zo met kamasutra in de searchbox. In ieder geval, de 'Kamasutra koekjesuitstekers' in combinatie met wat eetbaar decoratiemateriaal en een 'dirty mind' geeft volgende stoute koekjes als resultaat. 't Zijn sloebers die koekjes!

Kamasutra koekjes

Zelf aan de slag? Via volgende link kan je de koekjesuitstekers terugvinden op Amazon en dat voor een luttele 5,5 €. Voor liefhebbers! Toegegeven, voor deze duizendste post - mja, ik doe dit al even -  had ik een relevanter onderwerp kunnen kiezen dan kamasutrakoekjes maar ach! Als ge al eens niet zot moogt doen.

1 opmerking:

Anoniem zei

LOL! en respect --> 1000

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...