zaterdag, november 03, 2012

Bosto Paella Cook

Of ik eventueel geïnteresseerd was om een nieuw product uit het gamma van Bosto te proberen? Er viel te kiezen tussen een spicy rijstschotel of een Zuiderse paella. Laat me dan maar voor dat laatste kiezen, een beetje Spanje op mijn bord, daar ben ik niet vies van. Het is uiteraard maar wat makkelijk om als foodie een beetje snobistisch mijn neus op te halen voor een kant en klaar maaltijd - waar zaten ze ook met hun gedachten - feit is dat er ook ten huize coolinary wel eens van die dagen zijn dat er te weinig tijd is om te koken. Dan is het gaan eten, afhalen of opwarmen. Paella dus!

Bosto Paella Cook

Een jaar of vier geleden heb ik dat eens gedaan, paella gemaakt voor een stuk of 50 personen en ik kan je zeggen, daar kruipt aardig wat werk in. Logisch dat ik benieuwd was naar deze paella die op een luttele 10 minunten zou klaar zijn. Rijst fruiten in olijfolie tot deze glazig ziet, groenten/kruidenmix en water of bouillon toevoegen, laten pruttelen tot het vocht opgenomen is en klaar. Simpel is het in ieder geval en effectief, na 10 minuten staat er eten op tafel.

Het was en optie, vis, kip, mosselen of iets dergelijks toevoegen, maar dan kun je evengoed van 0 beginnen. Enige toevoeging was wat saffraan en kikkererwten. Het resultaat? Een veggie paella die zich meer dan behoorlijk liet smaken. Extra punten trouwens als een 'pak na middernacht snack'. Koude paella, wie had gedacht dat ook dat behoorlijk lekker kon zijn.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...