zondag, september 02, 2012

dS Magazine: Iedereen recensent

Foto's nemen op restaurant - kwestie van een flard tekst te kleuren - hoe gaat zoiets? Wel, snel en subtiel in mijn geval, het eten mag immers niet koud worden en de naburige tafeltjes kunnen er best ook maar zo weinig mogelijk van merken. Dus terwijl de flink uit de kluiten gewassen Canon Eos 50D zelden tot nooit mee uit eten mag is zijn kleine broertje, de Canon Ixus 12015, m'n vaste disgenoot.

Een hele tijd geleden had ik de vriendelijke mensen van de Standaard Magazine aan de lijn, iets over een stukje over foodies en bloggers die doen waar ik me ook aan bezondig: eten fotograferen op restaurant. Gisteren stond het stukje in het magazine, met mezelf, de gezusters, BrunoJ.e.F en Veranda als protagonisten van dienst. Plezant allemaal!

dS Magazine: Iedereen recensent

Kwam ter sprake in het artikel, mijn lunch bij Hof van Cleve. Eentje waar ik nog altijd met veel plezier aan terug denk, al was het maar dat we in zo'n instituut niet elke dag gaan eten in tegenstelling tot de heren van Gastros on Tour. Samen met deze blog in één artikel verschijnen, dat is toch altijd een beetje een eer!

Coolinary.be vermelding in dS Magazine

Weerklonk door de living: "Mijn falafel, mijn falafel"! Vriendin merkte terecht op dat haar falafel netjes stond te pronken tussen de collectie foto's van restaurantgerechten. Net als een bordje van de lunch bij Kobe's In de Wulf trouwens. Foto's dus! Mijn klein toestelletje doet het zo slecht nog niet, al laat de scherpstelling de laatste tijd wel wat te wensen over. Misschien toch een keertje te dicht in de soep gehangen hier of daar!

Onze huisfalafel!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...