donderdag, oktober 20, 2011

Secret Santa

Secret Santa, vorig jaar had ik er her en der al over gelezen en ook nu bij Sarah zag ik het onlangs passeren. Waarom niet, ik ga ook maar eens meedoen met de Secret Santa van Tess. Waarom wel? Omdat ik heel graag pakjes krijg natuurlijk. Een tikkeltje schaamteloos, dat zo verkondigen met je eigen verjaardag in het vooruitzicht, maar zo zijn we. Graag cadeautjes geven, zo zijn we gelukkig ook!




Het idee achter Secret Santa is simpel. In de eerste plaats ben je natuurlijk super gemotiveerd. Dan kan je jezelf inschrijven bij Tess voor 31 oktober, moodboard bijvoegen, en plechtig beloven een cadeautje van+/- 10 € te versturen naar de opgelegde persoon. Heel veel creatieve bloggers maken natuurlijk zelf hun cadeautjes, het is echter geen verplichting. Wat niet wegneemt dat ik eens goed mijn best ga doen. De mij toegewezen persoon kan maar beter fan zijn van huisgemaakte lekkernijen, kwestie van in de ‘coolinary’sfeer te blijven natuurlijk. In ieder geval, foodbloggers unite, en doe vooral ook mee met dit leuke initiatief.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...