dinsdag, februari 10, 2009

The Kooks


Voor de duidelijkheid, bovenstaande foto is wel degelijk genomen nadat ik 6 uur in de keuken stond. Direct ook de reden waarom ik daar redelijk op mijn gemak sta te blinken.



Een grote en een kleine kok. Het vakkundig dragen van de koksmuts verraadt waarschijnlijk wie wie is.


En nog eentje met mijn ogen dicht, waarom ook niet. Kijk eens hoe proper mijn outfit nog is. Laurence, de dochter van Pierre Wynants en vrouw van Lionel heeft de foto's in de keuken trouwens genomen. Dank daarvoor.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Een lucky bastard zeg ik u! LUCKY BASTARD!!!
Ben blij voor u.

Maar het eten zal wel op niks getrokken hebben zeker? ;-)

Sid Frisjes zei

Ik blijf het herhalen, het was een geweldige ervaring. Het eten was, hoe kan het ook anders, super.

Anoniem zei

Hoe schattig :-) Sid Frisjes met een koksmuts!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...