donderdag, november 13, 2008

Geen nieuws is goed nieuws...

... en randinformatie is dan weer beter dan geen nieuws. Roddels en weetjes, hier komen er weer een paar.

* Voor 350.000 lappen kan het restaurant Red Pepper het uwe zijn. Niet dat Pieter en Ghislaine er vanaf willen, verre van want de zaak draait echt super. De workshop kat in zak verkopen van Maurice Lippens werpt zijn eerst vruchten af.

* Reclame is Succes en dat hebben ze ook bij restaurant Largo geweten. De zaakvoerder had er niet beter op gevonden dan een mailing te sturen naar ongeveer 200 klanten. Als zij deze mailing doorstuurden naar 10 mensen (+ Largo in cc) dan kregen ze een largobon goed voor 20 Euro. Ongeveer 3500 mensen zijn ondertussen de gelukkige bezitters van zo'n largobon, wat reden genoeg was voor zaakvoerder Wouter Bollansée om de actie te stoppen. Het kostenplaatje staat nu namelijk al op 74.000 €. Ook de cursus risicovol bedrijfmanagement van Jean-Paul Votron blijkt een schot in de roos.

* Piet Huysentruyt blijkt de meest succesvolle auteur van afgelopen boekenbeurs te zijn, niemand deed beter. De sympathieke televisiekok die sneller handtekeningen zet dan zijn schaduw mocht op de boekenbeurs zelfs even invallen voor beursgoeroe Paul d'Hoore. Zelden zo'n stilte gehoord toen Lippens, Votron en Verwilst gevraagd werden wat ze nu geleerd hadden.

Geen nieuws is goed nieuws... Ze mogen verdorie blij zijn dat dit een foodblog is!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

altijd gedacht dat ze bij Largo niet zo héél slim waren :-)

Bieke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Sid Frisjes zei

Hey Bieke,

Ik ben haar verjaardag niet vergeten hoor en haar emailadres evenmin :-) maar toch bedankt voor het geheugensteuntje...

Enne, ook zonder gelegenheden mag hier binnengevallen worden. Dat vinden wij niet erg.

Groeten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...