maandag, september 01, 2008

Foodlovers workshops

Indien iemand zin moest hebben in één van onderstaande workshops bij Foodloverscompanie in Antwerpen, ik wil er ook wel eentje doen. Staan voorlopig aangeduid als zijnde mogelijke kanshebber: Winterse Stoofgerechten met Sarah of Oude Groentjes met het vriendinnetje. Laat maar horen en dan kan er gereserveerd worden

‘Winterse Stoofgerechten’ maandag 13 oktober 2008
warme huiselijke gerechten – 33 euro

‘Sushi’ dinsdag 7 oktober 2008
een assortiment van verschillende soorten sushi mét en zonder vis & Japanse bijgerechtjes – 33 euro

‘De Indische keuken’ maandag 29 september 2008
een kruidige greep uit de onuitputtelijke keuken van India – 33 euro

‘Oude groenten opnieuw ontdekt’
dinsdag 30 september & maandag 3 november 2008
vergeten groenten zoals aardpeer, schorseneer, pastinaak, … terug op tafel – 33 euro

‘Amuses & Hapjes’ (deel 2)
dindag 21 oktober & woensdag 12 november & maandag 7 december 2008
feestelijk uitpakken met hapjes voor grote en kleine feesten – 33 euro

‘Feestelijk koken’ (deel 2)
dinsdag 18 november & maandag 1 december & maandag 15 december 2008
culinaire verwennerij voor gasten – 40 euro

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ik wil wel mee naar de oude groenten, op dinsdag 30 september (3 november zitten wij normaal gezien nog in de usa).
aangezien de indisch keuken de eerste plaats wisselt met de italiaanse in mijn favoriete keuken top-2, ben ik ook wel geïnteresseerd om 29 sept mee te gaan. Dat is, als er voldoende veggie stuff op het menu staat. Ah ja!

Sid Frisjes zei

september is ten huize coolinary nogal een drukke maand... als we de groentjes doen zou het waarschijnlijk 3/11 zijn(als er nog plaats is that is)

Anoniem zei

Moest mijn september niet zo druk zijn, dan ging ik ook mee :-)... Maar met die lessen fotografie en ons huis, heb ik het druk genoeg... Koken om te ontspannen dan maar, in m'n eigen keuken!

Ik ben verhuisd! Je vindt me nu op saartjed.wordpress.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...