maandag, december 24, 2007

Lang leve Humo

Nog geen week na mijn, ik geef toe, behoorlijk dwaze droom over een etentje in restaurant Oud Sluis*** van Sergio Herman staat de man deze week in Humo met zijn zeven hoofdzonden.

Bij het rubriekje gierigheid komt terloops ook de prijs van het "dure menu" aan bod, 150 € en die van het lunchmenu, 65 €. Sinds ik aan het verbouwen ben draai ik die euro al wel eens een keertje om, maar uitgeven lukt toch nog altijd zonder al te veel moeite. Ik zou er dan ook geen probleem mee hebben om eens voor het lunchmenu (of die van 150 €) naar Oud Sluis af te zakken.

Nu wil het lukken dat humo een etentje voor 2 personen bij Oud Sluis weggeeft en uiteraard ga ik mijn kansje wagen. Indien er hier bloglezers zijn die mij een pleziertje willen doen mogen ze zelf ook altijd meedoen met de wedstrijd en mij vervolgens uitnodigen. Eeuwige dank zal de uwe zijn!

Geweldige Humo trouwens deze week: één dag vroeger in de winkel, gratis kalender, niks extra om erbij te kopen, 7 Hoofdzonden van Sergio Herman, eindejaarscitaten, grapje over een wipneus en het überfantastische Believo! is geselecteerd voor de rock rally.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...