vrijdag, mei 11, 2007

Geef uw sociaal leven een nieuwe impuls!

Is vrijdag nu een dag om digitaal een stok aangeboden te krijgen? Ik betwijfel het, maar zelfs ten kantore coolinary voelt men zich niet te goed om met de stok in de soeppot die onze hersenpan is te roeren. Lekker op zoek naar enkele goede tips om je sociale leven een nieuwe impuls te geven. Huppakee…

- Op een lowrider, chopper of een ander soort maffe fiets rijden (bakfiets staat op mijn verlanglijstje maar moet helaas wachten wegens geen garage) gooit altijd grote ogen. Twee jaar na aanschaf aanhoor ik wekelijks nog de “wow, grave fiets” en “waar hedde die vélo gekocht”. Vluchtige gesprekjes dringen zich op en de fietstocht van en naar het werk wordt een stuk aangenamer.

- Kaatje (bedankt trouwens voor de stok) zei het al, terug naar school gaan heerst! Bij mij blijft het voorlopig gewoon bij avondschool maar je leert een boel nieuwe mensen kennen en het is nog leuk ook. Ik ken ergere dingen dan met tienen in een keuken rondhangen, drie gangen eten, wijntjes drinken en proberen onder de afwas uit te komen.

- Waarom op vakantie altijd maar op restaurant gaan en eens geen workshop koken doen. Je bent vaak goedkoper af, leert iets bij en… ontmoet mensen van over de hele wereld. De laatste keer in Sorrento zaten er bijvoorbeeld mensen uit Amerika, Zuid-Afrika, Wales en jawel, Nederland in de cursus.

Drie tips voor een beter sociaal leven waarvan er twee kookgerelateerd... de foodlogstandaards heb ik toch maar weer netjes gehaald. Ik betwijfel of Sarah en Sven, nochtans twee uiterst sociale mensen, zich gaan bezighouden met de stok die ik ze bij deze doorgeef. Ze zijn vandaag maar liefst 7 jaar samen en we weten allemaal dat je dan betere dingen te doen hebt. Congrats.

3 opmerkingen:

Kaatje zei

Die chopper...we've got one!! :-)
http://anninthemorning.blogspot.com/2007/04/raleigh-chopper.html

Sid Frisjes zei

Raleigh... daar zijn clubs en zelfs bijeenkomsten van in België. Mijn electra straight 8 is anders ook wel een "patserbike".

Sarah zei

Ik wil wel een stok doorgeven maar ik ken het concept nog niet. Ben ik nu een slechte blogster? :)

En ja, ik had vrijdag inderdaad betere dingen te doen (wink wink).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...