maandag, november 27, 2006

Sterren in eigen dorp

.

Comme Chez Soi zal het volgend jaar met een ster minder moeten doen en mag bijgevolg nog (slechts) 2 sterren achter zijn naam zetten. Gezien ik me daar verder helemaal niet druk in maak hoef ik er verder ook geen aandacht aan te besteden en kan ik gerust even de tijd nemen om één van de symphatiekste middenstanders van Oud-Turnhout te vermelden.

Salaam Aleikum

Zaterdagnnacht nog eens beland bij Snackbar Bosphorus in Oud-Turnhout waar ik direct onthaald werd op een "maar dat is lang geleden". Vroeger, toen de dieren nog spraken en ik elk weekend nog wel eens in Oud-Turnhout city kwam, was ik wel vaker te vinden in deze kebabzaak, maar tegenwoordig enkele nog bij uitzondering.

Je weet wat je in een kebabzaak kan verwachten: Döner kebab en alle mogelijke variaties daarop, Köfte, vegetarische broodjes, allerhande schotels en bij Bosphorus maar liefst 19 verschillende soorten pizza. Ideaal om een avondje stappen af te sluiten. De gezellige babbel met de uitbater, die ook nog eens gewillig op de foto ging, krijg je er gratis bij.

Volgens onze zaterdagnacht rating trouwens minstens 3 sterren waard!

Snackbar Bosphorus
Steenweg op Turnhout 30
2360 Oud-Turnhout

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...