donderdag, september 21, 2006

Eindelijk... "het gerecht"


Eindelijk, na “de basis” en “het product” is nu ook “het gerecht” in de boekhandel verschenen! Niet dat ik sinds “het product” heb zitten aftellen naar de release van dit boek, maar toch ben ik in de Standaard Boekhandel zo nu en dan eens gaan polsen of ze wisten wanneer het derde deel uitkwam en welke titel het zou hebben. Ik gokte op de maaltijd, het gerecht of iets in die aard en what do you know, I was right.

Voor de leken, de trilogie van
uitgeverij Homarus is een huzarenstukje op elk gebied (fotografie, concept, recept, vormgeving) en mag bij een beetje kookliefhebber niet in de boeken / keukenkast ontbreken. Vandaar dat Homarus, speciaal voor de nitwits en uiteraard ook voor de feestdagen, de drie delen in een knappe box uitbrengt. Dat wil dus zeggen een 960 pagina’s culinaire basis in een mooie zwartlinnen verzamelbox. Zij die ondertussen wel de drie delen in huis hebben kunnen de lege box bestellen via box@homarus.be.

De naam van het derde boek “het gerecht” is ook deze keer wederom spot on. 150 klassieke gerechten vanuit alle windstreken komen aan bod.

Paella, kaaskroketten, Fish 'n Chips, Chop-Choi, Sushi, Quiche... het staat er allemaal in. Als je dit jaar slechts één van mijn waarheden mag aannemen dan is het wel deze,

" deze trilogie is de moeite"

4 opmerkingen:

Sarah zei

jihaaa!!!

natsalie zei

ik hoop dat ze u betalen voor deze reclame!

Sid Frisjes zei

Ik heb net van Tony Le Duc (Homarus) een tip gekregen over voedselfotografie en deze was welkom. En er volgt een gratis prijs (één van de drie boeken) om aan de coolinary lezers te geven! Wat meer kan een mens nu nog vragen...

.s zei

Het is uw enige waarheid dit jaar :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...